Sidor

torsdag 1 april 2010

Glad påsk!!!

Jag vet inte vart tiden springer iväg, nu står jag här och ska packa inför vår resa som bär iväg imorgon till stugan. Men så har jag inte gjort några påskkort, inte påskpyntat, inte bakat brödet som jag hade tänkt, inte ens köpt påskgodis och en massa mer inte.....


Men nu önskar jag alla en trevlig påsk på detta vis istället så KANSKE jag hinner med allt som jag ska göra när jag kommer hem. Måla, tapetsera, lägga nytt golv och måla alla lister i vårt sovrum. Det kommer bli så fint!


Gissa vem som har gjort dessa fina påskdekorationerna! En av de två konstverken måste bara upp varje påsk, för att reta gubben i huset!


2 kommentarer:

  1. Önskar er en Glad Påsk!Den fina knapptuppen saknas i vårt hus.Bra att den finns på bloggen, ha det bra! Mamma.

    SvaraRadera
  2. Glad påsk önskar jag och tjejerna er!

    SvaraRadera