Sidor

tisdag 1 december 2009

Många som besöker mig...KUL!!!!

Det är så kul att ni besöker min blogg och läser vad som händer hemma hos oss. Under november var det ungefär 430 träffar på bloggen. Säkert är det några som är inne flera gånger under en dag.
MEN jag efterlyser fortfarande kommentarer. Jag vill så gärna att ni skriver nåt när ni är inne och tittar.
Nu är vi på gång med det nya projektet i köket och i Hannes rum. Väggdekoration. Ett träd och en döskalle. Med belysning bakom. Det kommer bli så bra! Vi får se när det blir färdigt???

2 kommentarer:

  1. Ok, här är en kommentar. Jag tittar på din blogg nästan varje dag. Jag ska skriva ett mail, det vill jag, men just nu är det mycket att tänka på.

    Daniel A., Jönköping

    SvaraRadera
  2. Hej svejs från gammel-farmor!
    Ni är så duktiga och gör allt så fint hemma hos er. KRAM!

    SvaraRadera