Sidor

torsdag 3 december 2009

Max är sjuk!!!


Som jag tidigare har skrivit så hade Max feber i helgen, men vi trodde att det gick över ganska snabbt men nu har han hosta, förkylning och lite feber. Han är ganska orkeslös och tussig. Har sovit hela fm nu men att bygga lite med lego orkar han till och från. Sen måste jag erkänna att filmerna går hett nu. Just nu är det hans favorit: Blixten "The Cars" som är på tvn.

Pappa kommer snart hem med en hemkörning utav mat som Max har beställt från affären, vindruvor och välling.

Jag kommer ihåg när jag var liten och sjuk, så kom min pappa hem med lite godis och olika drycker som passade just då för en sjukling.


3 kommentarer:

  1. Krya på dig Max och passa på att mys.

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!

    Vi sänder också krya-på-dej hälsningar till Max

    Kramar
    Orrarna

    SvaraRadera
  3. HEJ SYRRAN!
    ja provar igen ha de kram sara

    SvaraRadera