Sidor

fredag 26 februari 2010

GRATTIS GUBBEN!

Nu var det länge sen jag bloggade, jag vet inte vad som har hänt ..... mycke OS har det blivit på kvällarna. Men nu sitter jag på jobbet och har inga bilder att bjuda på.
Jag måste bara via min blogg ännu en gång gratulera min älskling som fyller år idag.

Jag är så nöjd över min present till honom som har varit svår att inte berätta om men nu vet han om den.
Det är att den 20 mars tar han och jag och skidar in från Kläppen i Härjedalen till Helags fjällstation. Där ska vi sova en natt och äta en middag på kvällen. Bara han och jag, barnen får vara hemma och mysa med sin farmor och farfar. Detta har vi pratat om i flera år men inte fått in i vår tidsplanering. Vi ser fram emot detta!

PUSS till dig M***** Vi ses imorgon

3 kommentarer:

  1. grattis M!!!! och oh, vad fint det blev utan träden ;-)
    Hur har det gått med J och M? hoppas att det har gått bra med båda.
    Kram på er från hela familjen.

    SvaraRadera
  2. Hallå.
    Hälsa och gratta gubben. Och hoppas du har haft en bra helg på jobbet. Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Något sen gratulation till Mattias! - Alfons är redan pappa till en kull, men nu är det tänkt att det ska bli en till. Därför är han i Kalmar ett par dagar.
    Kram till er alla!
    Moster Ulla

    SvaraRadera