Sidor

måndag 1 februari 2010

Vardag.....

Här rullar vardagen på och livet har sin gilla gång. I helgen har jag och grabbarna varit ensamna hemma. M har varit till fjälls med kompisar. Vi har varit iväg till kompisar och sen var Hannes på kalas på söndagen och jag och Max var till badhuset med goda vänner. En mysig helg har det varit. Nu har vi det otroligt kallt så vi sitter inne och kurar.

En kväll satt jag i soffan och läste mina favoritbloggar och fastnade i en blogg. Satt och läste alla inlägg och tårarna rann nerför kinderna. Jag kunde inte sluta. Här är en länk till Annas blogg ni får läsa själva och då förstår ni. Det slutade med att jag sänkte en slant till Dodjes insamling, det var det minsta jag kunde göra just då.
Jag tänker på mina barn och inser att man ska ta vara på varje dag och minut som ges. Jag uppskattar att de är friska och mår bra just nu. För man vet aldrig, det visst inte Anna heller för ett år sedan. Mina tankar går till Anna och Gustav varje dag.

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren hos mig ;0) alltid lika kul när du hälsar på.
    Mässan i Gävle kommer va den 2 oktober i höst, det blir alltså ingen vårmässa i år. Tänkte bara så du inte tar fel på tiden ;0)
    Välkommen!

    SvaraRadera
  2. Vardagar ska inte underskattas. Det är de som är det verkliga livet.

    SvaraRadera