Sidor

torsdag 12 november 2009

100 besökare men få kommentarer....

Det är så kul att blogga och visa vad vi gör där hemma och idag är det 100 besökare men väldigt få som kommentar...


Det är jättekul för oss i familjen att läsa vilka som har varit inne på vår sida och följer vår intensiva förändring på huset och allt tok som vi gör inom familjen.




Det är inte så svårt att skriva bara "hej vad kul och se vad ni gör bla bla bla...."


Ni gör så här:

Längst nere i inlägget står det 1 kommentar eller 0 kommentar. Klicka där sen kommer ni in och kan skriva vad ni vill . Sen längst nere står det kommentera som: Klicka där, då kan man klicka på Namn/webbadress. Skriv bara ert Namn, (ni behöver inte ha någon egen webbadress) och sen skicka kommentar. Prova får du se, som en av grabbarna på jobbet säger ;)



Hoppas någon där ut vill skriva nåt, jag vet en som följer oss dagligen eller hur? K L så skriv!! Kramar ÅSA **

8 kommentarer:

  1. Tjingeling!!!!! Jag tassar omkring å läser om era projekt... :) så spännande!!! ha de gott Å så ses vi på jobbet i helgen?? kanske!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vi chattar ju på FB för att jag ska kunna se antal besök etc H&I

    SvaraRadera
  3. Nu vill vi ser fortsättningen på Hannes rum

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Åsa, jag är ofta inne och kikar på er totalomvandlig i huset, spännnande resa att följa.

    Kramar
    Martina

    SvaraRadera
  5. Håller med dig Åsa. Ska bättra mig. Följer troget er renovering. Det blir så fint. Väntar nu precis som Hans Bertil Ivar Christer på
    forsättning på Hannes rum, det nya köksbordet på plats och allt annat smått och gott som du fick med dig från IKEA. Vi har också varit på IKEA före semestern och ska börja med renovering av "kontoret" uppe. Kram till er alla /Kerstin

    SvaraRadera
  6. Hej hallå!
    Jag vill väldigt gärna se vad som händer nu efter IKEA turen, själv så har jag precis skrivit papper på en större lägenhet längre bort på loftgången. Längtar till att få göra om lite så det är toppenkul att se er förvandling.
    Kram //Marléne

    SvaraRadera
  7. Hallå!
    Det är spännande arr få följa er renovering av huset! Ni har redan gjort mycket och fint blir det! Kram Viktoria

    SvaraRadera
  8. Ni är otroligt duktiga som orkar hålla i renoveringen så länge....här hemma stannade det till efter vi hade målat om panelen i köket...resten får komma mot våren skulle jag tro.
    Hoppas ni haft en fin helg, Kram ♥

    SvaraRadera