Sidor

fredag 6 november 2009

Tvättstugan är nästan färdig



Så här såg vår tvättstuga ut när vi flyttade in. Lite för mycke olika färger för vår smak. I augusti var vi på IKEA och inhandlade bra tvättställ att hänga upp på konsoler på väggen. Jag hade en ide hur det ska se ut i framtiden. Men tiden har inte funnits men en dag börja jag måla väggarna och sen har jag även köpt färg till skåpsluckorna. Men en dag fanns inte orken att göra färdigt nu är det 5 luckor kvar att måla + måla hyllan som sitter på väggen + måla runt fönstrena + att hitta knoppar som matchar.

Jag visar i alla fall hur det ser ut nu men det är inte färdigt, vi får se när orken kommer tillbaka det är lite annat som händer i huset oxå. Så jag kan erkänna att jag har blivit en sån som inte gör färdigt men jag ska försöka att hinna med att bocka lite punkter på listan. Men jag tycker det är väldigt viktigt att vara med min familj oxå och inte bara måla och inreda på all ledig tid!



Så här ser det ut nu i alla fall och det känns jättebra FAST inte allt är färdigt! Skriv gärna en kommentar så jag vet att ni har hittat till min nya blogg! //KRAM ÅSA



3 kommentarer:

  1. Men va fint Åsa. är så avis på er som har hittat ett så fint hus!
    Kram/Sanna

    SvaraRadera
  2. Att måla är segt och tar tid, speciellt det supertrista förarbetet... Ser jättefint ut i tvättstugan!

    SvaraRadera
  3. Mormor&morfar ser det nya jättefint

    SvaraRadera