Sidor

måndag 16 november 2009

Fortsättning på Hannes rum

Nu har allt landat och vi har behövt en liten paus och inreda och piffa, inte bara måla. Men att åka på IKEA och inhandla möbler till ett rum, som inte är målat. Det kändes fel. Så förra veckan måla vi väggarna och sen sent en kväll tapetserade vi två väggar och nu har vi skruvat ihop hyllan. Så nu sitter allt på plats, vi ska BARA måla om bordet och ev. sängen och sy ett nytt överkast till sängen. Men eftersom några är nyfikna hur det ser ut nu så kommer här några bilder.



OCH ni vet vad ni ska göra så jag kan läsa några roliga kommentarer, eller hur? ;)







Visst blir det fint. Hannes som bor där är riktigt nöjd men han hade vant sig vid att sova i mammas och pappas säng. Så första natten ville han inte sova där, men det ville Max.




8 kommentarer:

  1. Vilket fint rum Hannes har. Hoppas allt är bra med er. Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara ombytta roller i ålder när det gäller att sova i föräldrarnas säng och Max blev väl lite sotis på förnyelsen i Hannes rum Kram från Jönköping

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev, toppenmysigt! Det är sååå kul att följa din blogg.
    Kram //Marléne
    P.s. jag tror inte alla mina kommentarer kommit fram men tror jag fått till det nu.

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev säger jag också. Förstår att Hannes är nöjd.Hälsa pojkana. Kramar från Borlänge

    SvaraRadera
  5. Tack för alla kommentarer! Det är så kul att läsa vad ni tycker om våra projekt! Vi tycker själva att det blir väldigt bra!
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  6. Kanon fint det blev på annes rum!!!! Kram camilla

    SvaraRadera
  7. hej vad kul och se vad ni gör bla bla bla....

    SvaraRadera
  8. Kunde inte låta bli att använda ditt exempel=).
    Du talar om att ta det lite lugnt mellan varven. Jag undrar när det händer? Jag blir ju trött bara av att titta på bilder när ni jobbar...hehe.

    SvaraRadera