Sidor

fredag 8 januari 2010

Här pysslar vi för fullt!

Nu efter jul och nyårs ledigheten har vi pysslat och gjort iordning i de rum som inte har varit prio 1 från början. Vi har sålt våningssängen och kunnat ställa in bäddsoffan i gästrummet. När vi var i Grövelsjön fick vi två fåtöljer utav Mattias föräldrar. De var klädda i brunt skinn men händig som min man är så fixade han till ett nytt överdrag med fuskfårskinn. Det blev så himla bra så imorse innan jag for iväg på jobbet satt jag där och drack mitt morgonte och mös framför brasan. Kl.06,15 minus 30 grader ute (tror ni jag ville sitta kvar eller?)






3 kommentarer:

  1. Hejsan, vad bra det blev :-) Alltid kul när man kan bocka av ett rum då det har blivit färdigt.
    Hoppas att det är bra med er. Kram från hela vår familj

    SvaraRadera
  2. Susanne Ottosson9 januari 2010 kl. 10:40

    Snyggt. Både fåtöljer och köksstolar.
    God fortsättning. Kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Ååååh vad bra det blev. Hoppas våra nya fåtöljer i stugan blir bra annars är det nästan så man ångrar sig.....
    Förstår att du mådde gott där nere framför brasan. Kramar från farmor Kerstin

    SvaraRadera