Sidor

fredag 22 januari 2010

Länge sen jag blogga....

Livet bara springer iväg och ibland måste man stanna upp för att tänka efter vad vill jag med livet! Just nu går alla mina tankar åt två saker, jag kan inte avslöja för mycke men ni som känner mig vet vad det är.
Om en vecka får jag ett svar jag väntar på och om några veckor får vet vi vad som spökar i en kropp som jag håller kärt om hjärtat. All energi går åt till detta och jobb. Så nu är det väldigt lugnt på pysselfronten.
Hoppas ni har det bra där ute och skriv gärna en kommentar så jag vet att ni läser vad jag skriver!
Carpe Diem ***

/ Åsa

3 kommentarer:

  1. Skickar dels en styrkekram till dig!!! å så skickar jag en Håller tummarna hårt kram till dig!!! Kram camilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt du väntar på och det du funderar på löser sig och blir bra (även om jag inte vet vad det är du väntar på)
    Kram // Marléne

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Hoppas allt löser sej på bästa sätt.
    Kramar
    Åsa

    SvaraRadera